החזון הארגוני של Buurtzorg’s, ארגון אחיות קהילתיות בהולנד, הוא לעזור לזקנים וחולים לחיות חיים מלאים ועצמאיים. היתרון התחרותי של החברה היא הדרך שהחברה מגשימה את המטרה שלשמה הוקמה. עם ניהול עצמי ושאיפה לשלמות אישית הן של העובדים והן של המטופלים (הלקוחות). אם זה היה ארגון בסגנון מסורתי יותר, כנראה שהארגון היה מפרסם מהם היתרונות של הארגון כלפי המתחרים, וכך יכלו להגדיל את נתח השוק שלהם. אך בחברה עשו בדיוק ההפך. מנהל החברה, דה-בלוק (de Blok), כתב ספר על אופן הניהול של החברה שנקרא "האנושות מעל הבירוקרטיה" בו תעד את הדרכים בהם הארגון עובד הוא מקבל הזמנות ממתחרים לבוא ולספר על שיטות הניהול של החברה, ופועל כיועץ לשני מתחרים ישירים שלו ללא פיצוי.
"כל הרעיון של תחרות הוא לא הגיוני, אם אתה יודע לחלוק ידע ומידע התחלואים של החברה ישתנו מהר הרבה יותר" (de Blok)
אבן הפינה של הארגון היא המטרה הארגונית. למטרות הארגוניות יש השלכות מרחיקות לכת על המנהיגות. בפרדיגמת הניהול הנפוצה כיום (ארגונים כתומים), המנהיגים אמורים להגדיר אסטרטגיה מנצחת ואז לגייס את כל הארגון לביצוע התהליך, קצת כמו מתכנת אנושי של מכונה ששולטת במה יעשה. בארגוני Teal מייסדים ומנהיגים רואים בארגון גוף חי, עם אנרגיות ייחודיות עבורו, חוש כיוון, ורצון להגשים משהו בעולם. ארגונים כאלו אינם כופים דרכי פעולה, הם מנסים להקשיב לזרימה הטבעית של הארגון. לאף ארגון כזה אין חזון ארגוני, אין תרגילי ניסוח חזון והכנת תכניות תקופתיות. תקציביים שנתיים, דירוג אשראי, ומטרות אישיות הם עבורם מושגים מאיימים. במקום לנסות לחזות ולבקר, הם שואפים לחוש ולהגיב.
בשוק בו פועלת חברת FAVI, חברות אחרות מנסות לצפות מה יקרה חמש שנים קדימה, ועושות תכניות לשנה הבאה. ב FAVI מעדיפים לחשוב כמו חקלאים: להסתכל 20 שנה קדימה, ולתכנן רק ליום המחרת. חקלאי צריך להסתכל רחוק כאשר הוא מחליט איזה עצי פרי לשתול. אבל זה לא הגיוני לתכנן מהו יום הקציר המדויק. אי אפשר לשלוט במזג האוויר, יבולים, האדמה, לכולם יש חיים משל עצמם. דבקות נוקשה בתכניות במקום תחושות והתאמה למציאות, מובילה להפיכת חציר לקש, דבר אשר מתרחש בארגונים לעיתים קרובות מידי.
דרכי פעולה שמבוססות על קשב לסביבה ותגובה, בשילוב עם ניהול עצמי מוביל לרמת חדשנות גבוהה.
שתי אחיות בארגון Buurtzorg, חשבו שכאשר אנשים מבוגרים נופלים הם פעמים רבות שוברים את האגן, הן שאלו כיצד הן יכולות למנוע תופעה זו?, הצוות יצר שותפות עם פיזיותרפיסט ומרפאה בעיסוק מהשכונה שלהם. אלו ערכו הכשרה ללקוחות בשכונה על שינויים קטנים שהם יכולים לבצע בבית שלהם ושינויים מסוימים באופן בו הם מבצעים פעילויות ספציפיות שיקטינו את הסיכון ליפול. ההכשרה נחלה הצלחה עצומה והאחיות פנו למנהל החברה דה-בלוק כדי לבנות תכנית הכשרה לאומית בשם " Buurtzorg+" שמטרתה ללמד את האוכלוסייה הבוגרת בהולנד איך להימנע מנפילות.