איך משתמשים בכוחו של הרגע הזה באמצעות תאוריית U ?

איך משתמשים בכוחו של הרגע הזה באמצעות תאוריית U?

כיצד יכולים ארגונים להתמקד ולחקור את מה שקיים ברגע הזה ואת כל הפוטנציאל שטמון בו בזכות מגוון גדול של אנשים? (מגוון אתני, מגדרי, גילאי, תפיסתי וכו’). תאוריית U שאוטו שרמר נמנה בין הבכירים של מפתחיה, מציעה גישה חדשה-ישנה לכך.

הכלה

מאת נועה זנדבנק תקציר הכלה היא פרקטיקה חברתית/חינוכית המבוססת קודם וראשית לכל על תפיסה ערכית. הפילוסופית הפוליטית מרתה נוסבאום שמה במרכז היכולת הבסיסית האנושית את המושגים השתייכות, אינטראקציה בין בני אדם -מקצועית וחברתית, והגנה מאפליה על כל רקע שהוא. ההשתייכות...

הכלה – תפיסה ערכית ופרקטיקה חברתית

מי אחראי? הזרקור מופנה מהפרט על המרחב המשותף: תפיסה ערכית ופרקטיקה חברתית/חינוכית של ערך ההכלה

תפיסת ההכלה החינוכית כפי שנוסחה בתחילת העשור הראשון של המאה ה21 מפנה את זרקור האחריות מהפרט ה”אחר” אל המרחב המשותף. מחשבות רעיונות והכרות עם כלי-האינדקס החינוכי.

מהם רב-תרבותיות ומגוון? הגדרות

בתקופה המודרנית יותר ויותר חברות מתאפיינות בריבוי תרבויות – אוסף גדול ומגוון של תרבויות השונות ונבדלות זו מזו. לצד המונח “ריבוי תרבויות”, המציין את העובדות הדמוגרפיות של מצב כזה, צמח המונח רב-תרבותיות (Multiculturism), המדגיש את חשיבות הקבלה של...
דילוג לתוכן