זה נכון..בגלל זה בקורונה עברנו ללמידה מקוונת!
עדיין יש התנסות אבל אונליין… שנה שעברה התחלנו את זה אחרי שהתחיל המשבר.
זה היה מאתגר בהתחלה אבל יש לזה המון יתרונות. יש איזושהי עוצמה כזאת של להראות מה כן אפשר… בדרך כלל, כשאין קורונה, הסטודנטים מלווים את התלמידים בלמידה מבוססת פרויקטים ובלמידה מבוססת מקום
(PBL ו-PBE), וביחד איתם יוצרים תוצרים שקשורים לסביבה, גיאוגרפיה, גלובליזציה ועוד!
בתקופת המשבר החלטנו לא לוותר על הפרויקטים, ולקיים תוצרים מקוונים.
התוצאות היו מפתיעות מאוד!
היו המון תלמידים שבשיעור בדרך כלל לא משתתפים, אבל פתאום בלמידה מהסוג הזה הם מצאו דרך לבטא את עצמם, השתתפו ויצרו סרטונים, מצגות ותוצרים מהממים!
אפילו המורים שלהם היו בהלם, וגם חלק מהתלמידים החליטו לעשות את התוצר באנגלית כדי להגיע לקהלים נוספים!
זה היה מדהים לראות כמה טוב דווקא יצא מהמשבר, הפרויקטים ממש הפתיעו לטובה והיה כיף לראות את זה!