ישום למידה מבוססת פרויקטים בכיתה. מהלך פרויקטאלי שלם הכולל שאלה פוריה, תוצר, ימ"ה (ידע, מיומנות והתייחסות) כמודל הערכה אחר לתלמיד, ציר זמן הכולל תוצרי ביניים, משוב ורפלקציה לאורך הדרך, ולבסוף- אירוע הצגת תוצרים.
תובנות שעלו בסדנה- חשוב ונכון שיש מהלך כולל שמחבר בין כל מיני מרכיבים של פדגוגיה חדשנית. זה מה שמשנה ועושה את ההבדל.
מה זה משנה?- את הקשר עם התלמידים, את תפיסת ההוראה ואת תפקיד המורה, את האוירה בכיתה, את מה שידעת על התלמידים.
מה חשוב להביא בחשבון ביישום? – להבין שזה מהלך שלם, שצריך את התגייסות המערכת והגיבוי שלה, ושהמטרה של הפרויקט הראשון הוא להתנסות, ללמוד, ו.. להגיע לפרויקט השני.
למידע נוסף – מוזמנים לדבר איתי – מאיה, חלוצה: mayasd@shlomi.ort.org.il