הפיילוט שבחן את המשחק, התקיים בשני בתי ספר יסודיים, ברעננה, וברמלה. במחקר שנעשה במסגרת הפיילוט ברמלה, נצפתה הפחתה עקבית ומשמעותית בתפיסות הסטריאוטיפיות של הילדים, גם כלפי דמויות-משחק יריבות, וגם כלפי קבוצת חוץ בעולם האמיתי (ערבים), כתוצאה מהמשחק.
במציאות שבה תעשיית המשחקים מייצרת ללא הרף משחקים אלימים ופוגעניים, וישנם מחקרים המנסים לקשור את האלימות במשחקים, לעלייה באלימות ופשע, ולעוד השפעות שליליות כמו דיכאון, הפרעות קשב וכו’, Insight Sparks, בולט כמיזם המנסה לרתום ולמנף את הכוח של הפסיכולוגיה החברתית ושל משחקים דיגיטליים, ככלי ליצירת מוטיבציה, לימוד משמעותי, ויצירת שינוי חברתי אמיתי.
בימים אלו החברה פועלת למציאת תומכים ויצירת שיתופי פעולה, שיאפשרו הטמעה של המשחק בארגוני חינוך, והמשך פיתוח והרחבה של המשחק והמחקר הפסיכולוגי.
ניתן יהיה להתנסות במשחק במסגרת כנס האיידק, ב 30/3, בהפנינג חדשנות חינוכית, באקו פארק בחדרה. כל הפרטים על הכנס: http://idec2017.org/he/
לפרטים נוספים, ניתן לפנות לצוות החברה ב-info@insight-sparks.com